14.9.14

SUNDAY INSPIRATION | GREEN

Week 37-001
Pictures via Tumblr

Inspiration can be found in everything. In this inspiration post I've gathered pictures that have inspired me this past week within a certain theme. As summer comes to an end, I am still longing for a little sun on the one hand and decorating my room on the other. I secretly can't wait for autumn to arrive, so I can find all my cozy blankets and drink hot chocolate when I come home.

How about you? Are you looking forward for autumn to arrive or do you wish summer would never end?

Enjoy your sunday!

4 opmerkingen:

  1. Hele fijne inspiratie! Ik heb hetzelfde. Aan de ene kant jammer dat de zomer zo voorbij is, maar aan de andere kant heb ik ook echt wel zin in de herfst ;)

    Jules x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gelukkig kun je in Nederland (als het een goed jaar is) van alle 4 de seizoenen iets meekrijgen!

      x

      Verwijderen
  2. Fijne inspiratie! Ik wil eigenlijk dat de zomer nooit op houdt haha

    XxX
    www.wendyvansoest.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat gevoel had ik ook, maar nu ik weer lekker terug in de collegezalen zit baal ik alleen dat ik er niet van kan genieten haha!

      x

      Verwijderen